برترین خبرهای ورزشی

پایان رقابت های آتلتیک خفیفه کابل مسابقات یک روزه آتلتیک خفیفه مکتب های سرحدی کابل، با قهرمانی ورزشکاران لیسه رحمان بابا به پایان رسید.

این مسابقات از سوی سازمان انکشافی ورزش و جوانان اتحادیه ملی ورزشکاران افغانستان روز شنبه در میدان های ورزشی لیسه رحمان بابا راه اندازی شده بود.
سید محمودضیا دشتی، رییس سازمان انکشافی ورزش و جوانان می گوید: در این مسابقات، بیش از 60 ورزشکار از لیسه های مرزی رحمان بابا، خوشحال خان شماره یک و خوشحال خان شماره دو حضور داشتند. به گفته وی، این مسابقات در سه رشته دوش 100 متر، پرتاب گلوله و خیز دور برگزار شد.
دشتی اظهار داشت که در پایان، آغامحمد از لیسه رحمان بابا با ثبت رکورد 11 ثانیه و 90 صدم ثانیه، در مکان نخست قرار گرفت و احسان و عبدالهادی نیز در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
در بخش پرتاب گلوله نیز فرید احمد از لیسه رحمان بابا، قهرمانی را با 10 متر و 60 سانتیمتر از آن خود کرد و کریم از لیسه خوشحال خان شماره یک و عصمت الله نیز دوم و سوم شدند.
رییس سازمان انکشافی ورزش و جوانان اظهار داشت که در بخش خیز دور نیز، عبدالهادی ورزشکار لیسه رحمان بابا با 6 متر و 20 سانتیمتر، قهرمان شد و بعد از وی نیز احسان و محمد، مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
مسوولان سازمان انکشافی ورزش و جوانان، هدف از برگزاری این رقابت ها را رشد ورزش میان دانش آموزان مکتب های مرزی عنوان کردند.
گفتنی است که در ادامه مسابقات ورزشی این سازمان، اواخر هفته جاری یک دور رقابت های کریکت میان دانش آموزان در کابل برگزار می شود.


پایان رقابت های والیبال ساحلی
تیم والیبال ساحلی جوانان خیرخانه عنوان قهرمانی رقابت های انتخابی والیبال را به دست آورد.
تیم های مکرویان و آریانا در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
در دیدار نهایی این رقابت ها تیم والیبال ساحلی جوانان خیرخانه با نتیجه 2 بر 0 تیم والیبال ساحلی مکرویان را شکست داد.
این رقابت ها با اشتراک 32 ورزشکار از 17 باشگاه در میدان ورزشی ریاست کمیته ملی المپیک برگزار شده بود که در انتها 6 ورزشکار برتر به تیم انتخابی کابل برگزیده شدند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.