القاعده نائب امریکا در منطقه

سوریه ایستگاه آخر "تفکر" پوچ اشتثناگرایی امریکا، اسرائیل و وهابیت خواهد بود، که عامل اصلی بی ثباتی در جهان می باشد.

به گزارش "جهان اسلام " به نقل از "صدای روسیه"، ایالات متحده امریکا همچنان از سیاست دیرینه خود برای سلطه جهانی علیه کشورهای غیر قابل کنترل استفاده می کند : "حملات تروریستی نیابتی و حمایت از گروه های تروریستی، انتشار شایعات برای دیو سان کردن هدف و در نهایت حمله نظامی به آن کشور"
حمله 11 سپتامبر، مادر تمام جنگ های نیابتی تروریست ها برای امریکا می باشد، که کاتالیزور "جنگ علیه ترور" بود، جنگی که مثال بارز یک ائتلاف نامقدس میان امریکا، اسرائیل، وهابیت و القاعده بود که در جهان سفره خود را پهن کردند.
دکتر "کوین بارت" امریکایی، منتقد سیاست خارجی ایالات متحده، بر این باور است که 90% شورشیان مخالف دولت بشار اسد، از اعضاء القاعده هستند، که به نیابات از امریکا و غرب از کشورهای اطراف، وارد سوریه شده اند تا با ایجاد تحرکات تروریستی فضا را برای دخالت امریکا در سوریه مهیا کنند.
به اعتقاد وی، داستان تشکیل القاعده کمی با اخبار رسمی متفاوت است. در حقیقت این شبکه تروریستی توسط خود امریکایی ها و متحدانش مخصوصاً سعودی های وهابی ساخته شد، تا در برابر شوروی در افغانستان بجنگند و از آن زمان به بعد، القاعده مسئول تمام عملیات های خرابکاری در منطقه شد تا به نیابت از امریکا در منطقه حضور داشته باشد و فضا را برای حضور دائمی امریکایی ها و غرب مهیا کند.
به اعتقاد این کارشناس برجسته، عامل اصلی بی ثباتی در جهان، تفکر پوچ امریکایی ها می باشد که خود را مستثنی از سایر کشورها می دانند. امریکا خود را یک مهره استثنا نسبت به دیگر کشورها می بیند که گویی خداوند انها را "پلیس جهان" انتخاب کرده است و تنها به این کشور قدرت اقتصادی و نظامی داده است و آنها از همه کشورها قویتر هستند و می توانند با جنگ و بمباران، صلح را در جهان ایجاد کند.
عامل دوم بی ثباتی در جهان، اسرائیل است، که بعد از امریکا دومین کشوری است در جهان که خود را استثنا می داند، سرمایه داران اسرائیل یک حلقه پیچیده ای هستند که یهود را برترین مخلوقات می دانند، آنها خود را مخلوقات انتخاب شده می دانند و برای همین خود را از مابقی دولت ها مستثنی می دانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.