هزاران نفر در حمایت از داکترعبدالله در ولایت هرات راهپیمایی کردند

هزاران تن از مردم شهر و ولسوالی های پانزده گانه هرات در یک راهپیمایی مسالمت آمیز در مرکز این شهر، حمایت شان را ازکاندیداتوری داکتر عبدالله عبدالله در انتخابات پیش رو اعلان داشتند...

هزاران تن از باشندگان ولایت هرات درحمایت از کاندیداتوری داکتر عبدالله در انتخابات ریاست جمهوری در مرکز شهرهرات راهپیمایی نمودند.
به گزارش خبرگزاری جمهور، آنان در این راهپیمایی بر حضور قوی در انتخابات پیش رو تاکید نموده و خواهان سهمگیری قوی مردم شدند.
هزاران تن از مردم شهر و ولسوالی های پانزده گانه هرات در یک راهپیمایی مسالمت آمیز در مرکز این شهر، حمایت شان را ازکاندیداتوری داکتر عبدالله عبدالله در انتخابات پیش رو اعلان داشتند.
آنان عبدالله عبدالله را شخصیت مناسب و قابل اعتماد خوانده و از همه مردم خواستند به وی رای دهند.
راهپیمایان از جوانان خواستند تا در انتخابات پیش رو حضور گسترده داشته و بر سرنوشت خودشان تصمیم عاقلانه بگیرند.
درهمین حال، باشندگان ولایت هرات از نیروهای امنیتی افغان خواستند تا در تامین امنیت شهروندان و نامزدها بیش از پیش کوشیده و بگذارند مردم با خیال راحت پای صندوق های رأی بروند.
آنان میگویند: دراین اواخر افراد و گروه های خاص با شیوه های گوناگون به دنبال ترساندن مردم و ممانعت آنان از حضور در انتخابات هستند .
گفتنی است این دومین راهپیمایی وسیع مردمی از زمان آغاز پیکارهای انتخاباتی به نفع داکتر عبدالله عبدالله در ولایت هرات است.
به گفته اکثریت مردم در ولایت هرات، داکتر عبدلله عبدالله در انتخابات پیش رو بیش از سایر رقبایش طرفدار داشته و چانس برنده شدن را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.