3 شهید در یورش جدید صهیونیست‌ها به کرانه باختری و قدس اشغالی

یورش گسترده نظامیان صهیونیست به روستای «حارس» استان «سلفیت» کرانه باختری، یک شهید و ۹ مجروح بر جای گذاشت اما شمار شهدا را از روز جمعه به سه نفر افزایش داد.

 به نقل از پایگاه خبری «معا»، در اثر یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به روستای «حارس» واقع در استان «سلفیت» کرانه باختری یک سالمند شهید و 9 نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس گزارش‌های خبری پس از آنکه ارتش رژیم صهیونیستی به خانه «جمیل علی عبد جابر» 60 ساله هجوم بردند وی دچار سکته قلبی شد اما نظامیان صهیونیست مانع از انتقال وی به مرکز درمانی برای دریافت کمک‌های پزشکی شدند و باعث شهادت او در خانه خود شدند.

همچنین دو تن از ساکنان این روستا به نامهای « جواد و علی جودت محمد داوود» مورد ضرب و شتم شدید از سوی نظامیان صهیونیست قرار گرفتند و دست یکی از آنها شکست. 7 نفر دیگر از اهالی این منطقه نیز در اثر پرتاب گاز اشک‌آور به داخل یکیاز منازل دچار مسمومیت شدند.

همچنین دیروز جمعه مصطفی اصلان جوان  فلسطینی 22 ساله که هنگام یورش نیروهای صهیونیستی به اردوگاه «قلندیا» در قدس اشغالی به ضرب گلوله آنها زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید. وی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست از ناحیه سر به شدت زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده بود.

در درگیری دیروز نظامیان صهیونیست با فلسطینیان اردوگاه قلندیا چندین تن دیگر زخمی شدند که حال دو تن از آنها وخیم است و شماری از جوانان اردوگاه هم بازداشت شدند.

همچنین محمد جهاد دودین کودک 13 ساله فلسطینی هم روز جمعه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر «دورا» به شهادت رسید و ارتش اسرائیل نیز ادعا کرد که وی را اشتباها هدف گرفته است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.