تجمع اعتراضی افسران و سربازان یمنی مقابل منزل رئیس جمهور این کشور

یمن پرس در خبری فوری از برگزاری حرکتی اعتراضی توسط افسران و سربازان منطقه ششم نظامی یمن در برابر منزل رئیس جمهوری یمن و بستن خیابان "الستین" در محل اقامت رئیس جمهوری یمن خبر داد.

به نقل از  پایگاه خبری یمن پرس، این پایگاه در خبری فوری اعلام کرد: صدها تن از افسران و سربازان منطقه ششم نظامی یمن (تیپ یکم زرهی سابق) اندکی پیش در برابر منزل "عبدربه منصور هادی" رئیس جمهوری یمن در خیابان ستین( خیابان شصتم) تجمعی اعتراض آمیز برگزار کردند و به مدت نیم ساعت اقدام به بستن این خیابان نمودند.


یمن پرس به نقل از یکی از افسرانی که در این تجمع اعتراضی شرکت کرده بود اعلام کرد: این اعتراضات برای درخواست دادن پاداش ها و حقوقشان و درست شدن اوضاع آنها و درمخالفت با طرح توزیع آنها در مناطق و واحدهای نظامی مناطق مختلف یمن می‌باشد.


وی همچنین اعلام کرد که افسران و سربازان معترض در برابر خانه رئیس جمهوری امروز اقدام به بستن خیابان "الستین" در صنعا به مدت نیم ساعت نمودند تا اینکه نمایندگانی از سوی رئیس جمهوری برای مذاکره با آنها و شنیدن شکایت آنها به بیرون آمد.


وی گفت: سربازان گارد ریاست جمهوری، افسران و سربازانی را که اقدام به تحصن در برابر خانه ریاست جمهوری کردند" خائن" خطاب کردند که این مسأله باعث خشم آنها شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.